تصفیه دوش حمام فلکستک مدل کلرگیر

810,000 تومان

ناموجود

شرایط دریافت گارانتی
7 روز ضمانت بازگشت
شرایط و روش های پرداخت
تحویل سریع و اکسپرس

ویژگی های محصول

  • حذف کننده کلر و مواد مضر موجود در آب
  • جدا کننده کلیه ذرات معلق در آب
  • دارای 1 عدد فیلتر
  • کمک به افزایش شادابی و سلامت پوست و مو

شبکه های اجتماعی

معرفی اجمالی تصفیه حمام فلاکستک مدل کلر گیر

 

فیلتر تصفیه حمام فلاکستک مدل کلر گیر همان طور که از نامش پیدا است، کلر موجود در آب را حذف می‌کند. در آب‎ های لوله کشی شهری، کلر به عنوان مواد نگهدارنده موجود است. امروزه محققان دریافته اند، کلر موجود در آب نه تنها برای آشامیدن مضر است بلکه این ماده شیمیایی بر روی پوست و مو نیز اثرات مخرب دارد. استفاده از آب کلردار باعث کاهش ضخامت و استحکام مو می‌شود که در نهایت ریزش مو را به دنبال دارد. این آب های سخت تهدیدی برای پوست های حساس هستند و خشکی پوست را به همراه دارند و در مواردی باعث ایجاد اگزما می‌‎شوند.

 

بنابراین؛ برای سلامتی جسمی مان، تا جایی که می‌توانید باید از مصرف آب های حاوی کلر یا حتی برخورد آب های کلر دار با پوست و مویمان، جلوگیری کنیم. به این منظور یکی از ساده ترین کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم، استفاده از دستگاه تصفیه آب است.

 

امروزه با تولید دستگاه های تصفیه آب مناسب حمام، امکان استفاده از آب مطلوب برای پوست و موهایمان را نیز داریم. اگر از جمله افرادی هستید که به سلامت پوست و موی خود اهمیت ویژه ای می‌دهید، استفاده از تصفیه حمام به شما به شدت پیشنهاد می‌شود.

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، مطالعات نشان دادند که میزان کلر موجود در بخار آب 100 برابر بیشتر از کلر موجود در آب است. زیرا کلر موجود در آب در دمای پایین بخار می‌‎شود. در نتیجه، یکی دیگر از مشکلاتی که وجود کلر در آب حمام دارد، مشکلات تنفسی است که به واسطه آزاد شدن کلر وجود می‌آید. وجود کلر در بخار آب از طریق استنشاق و یا از طریق پوست وارد بدن می‎ شود. خوشبختانه استفاده از فیلترهای کلر گیر به رفع این مشکل، کمک بزرگی می‌کنند.

 

تصفیه دوش حمام

 

ویژگی های این محصول

 

  • نصب آسان از طریق نصب بر روی لوله خروجی آب
  • توانایی در حذف کلر و ترکیبات آن توسط کربن اکتیو
  • تصفیه ذرات معلق توسط پد الیافی
  • از بین بردن فلزات سمی و سنگین نظیر جیوه سرب و نیکل توسط KDF
  • توانایی خنثی سازی مواد شیمیایی
  • میزان تصفیه آب 5 تا 10 لیتر در دقیقه
  • ظرفیت تصفیه 60000 لیتر
  • عمر مفید کارتریج 4 تا 6 ماه
  • قابلیت تعویض کارتریج در صورت اتمام عمر مفید آن
  • قدرت فشار 20 تا 8 پوند در اینچ مربع
  • دمای کار بین 5 تا 38 درجه سانتی‎گراد

 

معرفی تخصصی تصفیه حمام فلاکستک مدل کلر گیر

 

فیلتری که در حال مشاهده آن هستید، از جمله بهترین محصولات برند فلاکستک است. این فیلتر FLUXTEK ساخت کشور تایوانیست و به طور کلی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

فیلتر تصفیه آب حمام و کلر گیر دوش حمام فلاکستک دارای کربن گرانول فعال است. جنس این فیلتر زغال پوسته نارگیل است که تمام آلودگی‎ های مختلف مثل کلر، گازهای محلول‎، فلزات سنگین و اسید هیومیک را از بین می‎ برد. یکی دیگر از خواص این فیلتر با این ویژگی، حذف بو و رنگ نامناسب است.

 

لازم به ذکر است، در تصفیه آب سردوشی فلکستک یک فیلتر ارزشمندی به نام KDF وجود دارد. این فیلتر توانایی جذب آلاینده‎‎ ها و میکروارگانیسم ‎ها را دارد. طرز کار فیلتر KFD به این گونه است که بار مثبت و منفی ایجاد می‎ کند. دستگاه تصفیه سردوشی FLUXITEK یک کارتریج قابل تعویض دارد که توانایی تصفیه 60000 لیتر آب را دارد.

 

عمر مفید این فیلترها 4 تا 6 ماه است. در صورت تعویض نکردن فیلترها در زمان مناسب، این دستگاه کارایی خود را از دست می‌دهد.

 

نصب تصفیه آب فلوکستک یکی از ساده ترین و راحت ترین راه های تصفیه آب حمام است. این دستگاه قابل نصب بر روی انواع دوش های استاندارد است.

 

یکی دیگر از فواید استفاده از این دستگاه قیمت مقرون به صرفه آن است. ضمن این‎که استفاده از آب تصفیه شده و عاری از کلر و دیگر آلاینده های شیمیایی برای شما پوستی شاداب و با طراوت به ارمغان می‌آورد.

 

 

 

مراحل نصب دستگاه تصفیه آب حمام

 

همانطور که قبلاً اشاره شد نصب این فیلتر کار سخت و پیچیده‌ای نیست و خود شما شخصا می‌توانید به آسانی این کار را انجام دهید. البته از آنجایی که این دستگاه به لوله سرپیچ حمام بسته می‌‎شود، میزان سختی و آسانی نصب این فیلتر به عمر لوله بستگی دارد.

 

ابزارهایی که برای نصب این دستگاه تصفیه آب مورد نیاز است، عبارتند از: انبردست یا آچار فرانسه و نوار تفلون.

 

برای جلوگیری از آسیب دیدن لوله ‎های قدیمی، بهتر است لوله متصل به سردوشی را با دست به صورت ثابت نگه دارید. سپس سردوشی را با آچار فرانسه یا پیچ گوشتی باز کنید. اگر دوست دارید از سردوشی قبلی خود یا سردوشی جدید استفاده کنید، می‌توانید پس از نصب فیلتر، سردوشی مورد نظرتان را در سر جایش ببندید. در این حالت باید نوار تفلون را در محل اتصالات بر خلاف عقربه‌های ساعت دو یا سه دور بپیچید. این کار از نشتی آب در محل اتصالات جلوگیری می‌‎کند.

 

البته لازم است بدانید این کار فقط در زمانی است که شما می‌خواهید از سردوشی مورد علاقه‌تان استفاده نمایید. در غیر این صورت دستگاه تصفیه آب کلر گیر دارای سردوش متصل به فیلتر است که قابل تعویض است و شما می‌توانید از آن استفاده کنید. مخزن این فیلتر از وسط باز می‌‎شود و این موضوع باعث آسان شدن تعویض فیلتر تصفیه آب می‌شود.

 

این نکته را در نظر داشته باشید برای تجربه یک حمام لذت بخش، داشتن یک دستگاه تصفیه آب سردوشی باکیفیت ضروری است. شما می‎‌توانید دستگاه تصفیه حمام فلاکستک کلر گیر را از فروشگاه اینترنتی نیک آب تهیه کنید و آن را درب منزل خود دریافت نمایید. این دستگاه را به دلیل دارا بودن فیلتر دو منظوره کربن فعال و فیلتر ارزشمند kdf که در حذف ذرات معلق در آب، کلر و بوی بد مؤثر است را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

نکته مهم در خصوص خرید تصفیه حمام فلاکستک مدل کلر گیر اصل

 

در پایان لازم است که توجه شما را به موضوعی جلب کنیم. بسیاری از افراد سودجو حاضر در بازار برای کسب منفعت از نام برند فلاکستک اقدام به تولید محصولات فیک با نام این برند کردند. در نتیجه هنگام خرید این محصول برای اطمینان از اصل بودن آن حتما به کلمه MADE IN TAIVAN حک شده بر روی بدنه دستگاه دقت نمایید.

 

تصفیه حمام کلر گیر فلاکستک که در فروشگاه نیکاب به فروش می‌رساند، بر روی بدنه خود کلمه MADE IN TAIVAN را به صورت حک شده دارد. در نتیجه شما با خرید این دستگاه از نیک آب می‌توانید خریدی مطمئن داشته باشید.

ارتفاع

طول

عرض

ابعاد بسته بندی

وزن

برق مورد نیاز

کشور سازنده

جنس بدنه

روش نصب

مدل شیر

انواع فیلتر

تجهیزات همراه

کاربرد

قوانین و مقررات ارسال کالا

تصفیه آب نیک آب برای ارسال سریع و با کیفیت محصولات از تیپاکس یا پست پیشتاز استفاده می‌نماید، ( مشتریان ساکن کرج و تهران با اسنپ و نهایتا یک روزه در صورت درخواست شما عزیزان ارسال میشود)

چنانچه روش ارسال توسط تیپاکس انتخاب شود هزینه ارسال کالا بر عهده مشتریان عزیز است و هنگام تحویل به مامور تیپاکس پرداخت میشود.

چنانچه روش ارسال توسط پست پیشتاز انتخاب شود هزینه ارسال کالدر سایت محاسبه میشود و به مبلغ فاکتور اضافه می‌شود.
با توجه به ارزشمند بون محصولات خریداری شده از سایت   نیک آب، کلیه سفارشات در بسته بندی های بسیار ویژه و مناسب به شکلی که سلامت آن تضمین گردد برای مشتریان محترم ارسال می‌گردد.

هزینه ارسال برای خرید های بالای 500.000 تومان رایگان است و همچنین برای ساکنان استان البرز هزینه ارسال کاملا رایگان است

زمانبندی ارسال سفارشات

 

روش ارسال با تیپاکس

در پایان هر روز کاری، تیم فروش تصفیه آب نیک آب  کلیه محصولات فاکتور شده در آن روز را بسته بندی و در ابتدای روز کاری بعد تحویل شرکت تیپاکس خواهند داد. شرکت تیپاکس نیز مطابق قوانین و محدودیت های خود بین 24 تا 72 ساعت پس از این زمان، کالاهای تحویل گرفته شده را به مقصد سفارش خواهد رساند.
شما خریدار محترم پس از نهایی شدن ارسال محصول و تحویل کالا به تیپاکس پیامکی حاوی کد رهگیری مرسوله دریافت خواهید کرد.
به منظور اطلاع از وضعیت بسته ی پستی خود، با مراجعه به وب سایت تیپاکس و انتخاب گزینه رهگیری مرسولات می‌توانید از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع گردید. برای انجام این پیگیری می‌توانید به آدرس tipaxco.com مراجعه نموده و با وارد کردن کد مرسوله در کادر اصلی از این خدمت استفاده نمایید.

روش ارسال با پست پیشتاز

چنانچه خرید شما قبل از ساعت 12 در سامانه سایت نیک آب ثبت شود. امکان ارسال بسته به دفاتر پست وجود دارد و چنانچه بعد از این ساعت باشد فردا بسته ارسال میشود و برای پییگیری بسته پستی که کد رهگیری آن برای شما اس ام اس شده است میتوانید به سایت اداره پست به آدرس   https://tracking.post.ir    مراجعه نموده و با وارد کردن کد مرسوله از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

چنانچه کد مرسوله ارسال نشده با پشتیبیانی نیک آب در تماس باشید

ارسال فوق سریع:

این سرویس درب به درب بوده و در این روش به درخواست مشتریان عزیزی که ساکن کرج و تهران میباشند بسته ارسالی با اسنپ ارسال و تحویل نهایتا 2 ساعته درب منزل خواهند داشت.

( به منظور سفارشات فوق سریع با شماره 09120486696   تماس حاصل فرمایید.)

ارسال سریع:

این روش ارسال همان ارسال به وسیله تیپاکس یا پست پیشتاز برای شما عزیزان است که بسته شما تا 3 روز کاری درب منزل تحویل داده خواهد شد.

نکته مهم: بر اساس قوانین شرکت تیپاکس، در هنگام تحویل بسته می‌بایست در مقابل مامور تیپاکس اقدام به چک کردن مرسوله نمایید و در صورت مشاهده هرگونه پارگی کارتن و یا شکستگی و یا عیب و ایرادی، کالا به مامور تیپاکس مرجوع شده و از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. در غیر این صورت مسئولیت سلامت مرسوله به تصفیه آب نیک آب نخواهد بود.

باربری:

این روش اقتصادی ترین حالت ممکن ارسال کالا هست و در مورد خریدهای عمده و همچنین خرید دستگاه تصفیه آب برای شهرستان ها اکیدا توصیه می‌شود. اجناس به صورت معمول یک روزه در ترمینال شهر مقصد قابل دریافت است.

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تصفیه دوش حمام فلکستک مدل کلرگیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات مشابه