سیلورایکس

درباره برند سیلورایکس

امروزه آب آشامیدنی در سراسر جهان با کاهش کیفیت بسیار بالایی مواجه است. به همین سبب استفاده از دستگاه های تصفیه آب توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده است. با توجه به بالا رفتن تقاضا در خصوص استفاده از دستگاه های تصفیه آب، برندها و فروشندگان بسیاری در این حوزه مشغول به کار شدند. به طوری که گاهی افراد در انتخاب صحیح دستگاه تصفیه آب خانگی با مشکل مواجه می‌شوند. برند سیلورایکس یکی از محبوب ترین برندها در زمینه تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی است. این برند لوکس و باکیفیت در واقع برندی تایوانی است که توانسته جایگاه ویژه ای در بازار به دست آورد.

 

همان طور که می‌دانید زمانی که یک برند در میان مردم محبوب می‎شود، سودجویان به سرعت از آن کپی‎برداری می‎کنند. گاهی در میان برندها تشخیص نمونه اصل و تقلبی آن برای افراد دشوار است. سیلورایکس با حک نام برند به صورت برجسته بر روی اکثر قطعات مهم مثل پمپ و مخزن و… این مشکل را مرتفع کرده است. در نیتجه شما می‌توانید با مشاهده نام برجسته این برند بر روی قطعات دستگاه، از اصل بودن آن مطمئن شوید.

 

معرفی انواع محصولات در این برند

 

برند سیلورایکس یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین برندها در بین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی است. محصولات سیلورایکس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه ها در این برند رنگ و ظاهر زیبای آن است. رنگ نقره‌ای در طراحی سیلورایکس، این محصولات را از برندهای دیگر متمایز کرده است.

 

دستگاه ‎هایی که در این برند تولید می‎‌شوند شامل دستگاه‎های 6 مرحله ‎ای، 7 مرحله‎ ای، 8 مرحله ‎ای، 9 مرحله ‎ای و 10 مرحله ‎ای می‎شود. به طور مشترک در تمامی نمونه های این برند تصفیه آب به روش RO استفاده می‌شود. به دلیل وجود ممبران در این محصولات تمامی املاح مضر، میکروب ها، نیترات، نیتریت و آرسنیک موجود در آب از بین می‌روند. همانطور که می‌دانید ممبران به طور کامل شوری آب را از بین می‌برد. به همین سبب این فیلتر به آب شیرین کن نیز مشهور است.

 

وجود فیلتر مینرال به عنوان اضافه کننده املاح معدنی مفید به آب در اکثر این دستگاه ها وجود دارد. لازم به ذکر است آب هایی که عاری از هرگونه مواد معدنی هستند کمی مزه تلخ دارند. با اضافه شدن این املاح مفید توسط فیلتر مینرال تلخی آب از بین می‌رود. یکی از فیلترهای مشترک در همه دستگاه ها فیلتر قلیایی ساز یا آلکالاین است. در رابطه با مخزن به کار رفته در تمامی دستگاه های موجود در سیلورایکس باید بدانید که تمام‌ آنها دارای گرید فود هستند. توانایی نگهداری و ذخیره آب تصفیه‌شده در این مخزن ها بسیار بالا است. زیرا تمامی استانداردهای بهداشتی در آن‌ها رعایت می‎‌شود.

 

ویژگی های غیر مشترک در انواع دستگاه ها شامل فیلتر نانوفیلتراسیون است که در دستگاه هایی با تعداد بالای فیلتر وجود دارد. یکی دیگر از فیلترهای غیر مشترک فیلتر اکسیژن ساز است. دستگاه‌های دارای این ویژگی برای مقاصد خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

برخی از بهترین دستگاه ها در این برند

 

همانطور که در بالا اشاره شد، در برند سیلورایکس انواع مختلفی از دستگاه ها از 6 تا 10 مرحله موجود است. بهتر است بدانید، در میان‌ آنها مدل هفت مرحله ای آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. زیرا در این مدل بیشتر نیازهای مربوط به آب آشامیدنی در نظر گرفته شده است. در نتیجه می‌توان گفت این محصول تا حدی نمونه کامل از تصفیه آب خانگی است.

 

دستگاه تصفیه آب هفت مرحله ای سیلورایکس

دستگاه تصفیه آب خانگی هفت مرحله ای سیلورایکس

 

اگر در میان محصولات سیلورایکس دنبال دستگاه تصفیه کامل و مقرون به صرفه هستید، دستگاه تصفیه آب سیلور ایکس مدل هفت مرحله‏‎ ای، گزینه بسیار مناسبی است.

 

این دستگاه همانطور که از نامش پیدا است، آب را در هفت مرحله تصفیه می‌کند. توانایی تصفیه آب در این مدل 190 لیتر در شبانه روز است. این دستگاه همچنین 12 لیتر آب در مخزن خود ذخیره می‌کند.

 

در تصفیه آب هایی که از فناوری اسمز معکوس بهره برده اند، یکی از مهم ترین قطعات فیلتر ممبران آن است. در این دستگاه از ممبران 13 لایه اصل وارداتی استفاده شده است. وجود فیلتر قلیایی ساز باعث پاک سازی سموم بدن می‌شود. این محصول شامل قطعه ای به نام محافظ ممبران است که باعث طول عمر ممبران می‌شود. استفاده از این قطعه در نمونه هفت مرحله ای سیلورایکس وجه تمایز آن با دیگر برندها است.

 

این دستگاه قابل نصب در زیر سینک است. اما در صورتی که فضای کافی در زیر سینک خود ندارید جای نگرانی نیست. زیرا به دلیل وجود پایه های فلزی و ظاهر شیک این محصول می‌توانید به راحتی آن را در معرض دید نصب کنید.

 

خرید محصولات این برند از فروشگاه نیک آب

 

اگر شما قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از برند سیلورایکس دارید، پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی نیک آب مراجعه نمایید. نیک آب، متخصص و نماینده رسمی در زمینه فروش دستگاه های تصفیه آب است و شما می‌‎توانید در این فروشگاه دستگاه را به صورت اورجینال تحویل بگیرید.