دستگاه تصفیه آب آکوا مدل شش مرحله ای

3,800,000 تومان

1 عدد در انبار

شرایط دریافت گارانتی
7 روز ضمانت بازگشت
شرایط و روش های پرداخت
تحویل سریع و اکسپرس

ویژگی های محصول

  • حذف کننده کلیه املاح مضر، ذرات معلق و… از آب
  • اضافه کننده املاح مفید به آب
  • دارای 6 فیلتر
  • مجهز به پک نصب، شیر برداشت، پمپ، ترانس و آچار هوزینگ

دو سال ضمانت نیک آب 

شبکه های اجتماعی

معرفی اجمالی دستگاه تصفیه آب آکوا مدل شش مرحله ای

یکی از مهم ترین دغدغه های افراد، در حال حاضر، استفاده از آب سالم است. در عصر حاضر با کاهش کیفیت آب شهری، دستگاه های تصفیه آب خانگی جایگاه ویژه‌ای در بین خانواده ها پیدا کردند. انواع مختلفی از برندهای تولیدکننده دستگاه های تصفیه آب خانگی وجود دارند. یکی از این برندهایی که با تولید محصولاتی با کیفیت مناسب و دوام بالا توانست جایگاه خوبی در بازار کسب کند، برند آکوا (aqua) است. از جمله محصولات محبوب این برند، دستگاه تصفیه خانگی آب آکوا مدل شش مرحله ای دارای سیستم اسمز معکوس یا RO است.

 این دستگاه، آب را توسط شش مرحله و با شش فیلتر تصفیه می‌کند. همچنین با حذف فلزات سنگین، سختی آب را کاهش می‌دهد و آبی نرم و بدون مواد مضر در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. نکته مهم در مورد این دستگاه، قابلیت اتصال آن به یخچال های سایدبای ساید است. علاوه بر آن به دلیل ابعاد مناسب به راحتی در زیر سینک آشپزخانه نصب می‌شود و فضای کمی از سینک را اشغال می‌کند. دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای آکوا دارای یک شیر استیل مجزا با ظاهری زیبا است که بر روی سینک قرار می‌گیرد و آب تصفیه از این شیر برداشت می‌شود.

این دستگاه دارای استاندارد جهانی NSF است و تمام مواد اولیه آن از مواد مرغوب و باکیفیت تولید شدند. در کنار قیمت بسیار مناسب و کارایی بالا، این دستگاه تصفیه آب آکوا دارای ضمانت یک ساله نیز است.

مهم ترین ویژگی های دستگاه تصفیه آب آکوا مدل شش مرحله ای

  • نصب راحت دستگاه
  • زیبایی و ابعاد مناسب برای مکان های کوچک
  • بالا بودن کیفیت و مقاومت بدنه ی فلزی دستگاه
  • ظرفیت تولید ۱۹۰ لیتر آب در طول شبانه روز
  • ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت
  • شیر استیل اهرمی زیبا
  • فشار پمپ 125 PSI
  • دارای بوستر پمپ قوی بدون صدا
  • حذف کلیه ناخالصی ها تا اندازه ی ۰۰۰۱/0 میکرون
  • از بین بردن تمامی فلزات سنگین موجود در آب مانند جیوه و سرب
  • تصفیه کامل نیترات و نیتریت
  • حذف بیش از ۹۵ درصد از کلر و تری هلومتان های سمی
  • حذف شوری آب
  • جلوگیری از بیماری زایی آب با از بین بردن میکروارگانیسم ها
  • افزایش کیفیت آب تصفیه شده با اضافه کردن املاح مفید
  • از بین بردن بو و طعم نامطبوع
  • دارای مخزن آنتی باکتریال
  • استفاده از فیلترهای ممبران ۱۰ لایه ای اصل واردتی
  • داشتن پایه فلزی بدون نیاز به نصب بر روی دیوار
  • دارای ضمانت یک ساله

دستگاه تصفیه آب آکوا مدل شش مرحله ای

معرفی تخصصی دستگاه تصفیه خانگی آب آکوا مدل شش مرحله ای

مصرف آب سالم برای تمامی افراد ضروری است اما برای کودکان و نوزادان و افرادی که دارای بیماری های گوارشی، دیابت و  هستند، اهمیت این موضوع بیشتر است. در دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای آکوا، از سیستم اسمز معکوس استفاده می‌شود. دستگاه های تصفیه آب با فرایند اسمز معکوس تمامی املاح مفید و مضر آب را تصفیه می‌کنند. در نتیجه این آب تصفیه شده بدون املاح مفید نمی‌تواند برای سلامتی انسان مفید باشد. یکی از مزیت های مهم این دستگاه، داشتن فیلترهای قلیایی است. این فیلترها با  اضافه کردن املاح معدنی به آب تصفیه، علاوه بر غنی کردن آب از املاح مفید، ph آن را نیز تنظیم می‌کنند.

در کنار وجود فیلترهای مرغوب در این دستگاه، یک پمپ کم صدا و بدون لرزش نیز وجود دارد که هیچ گونه مزاحمت صوتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. ولتاژ ورودی این دستگاه ۲۲۰ ولت است و ولتاژ کاری آن ۲۴ ولت است. آبی که این دستگاه تصفیه در طول شبانه روز تولید می‌کند، برابر با ۱۹۰ لیتر است. دستگاه تصفیه آب آکوا را می‌توان، برای تأمین  آب آکواریوم نیز استفاده کرد. وجود گیج فشار بزرگ، قدرت بالای حذف ذرات معلق و ناخالصی های آب، از بین بردن نیترات و نیتریت، کاهش سختی آب و قابلیت نصب آسان، همگی از ویژگی های مهم این دستگاه به شمار می‌روند.

درباره فیلترهای دستگاه تصفیه آب آکوا مدل شش مرحله ای

فیلترهای موجود در این دستگاه تصفیه آب آکوا شامل موارد زیر هستند:

  • فیلتر الیافی PP

  • فیلتر کربن پودری UDF

  • فیلتر کربن بلاک CTO

  • فیلتر ممبران MEMBERAN

  • فیلتر قلیایی ALKALINE

  • فیلتر کربن نهایی POST KARBON

  • فیلتر مینرال MINERAL

هر کدام از این فیلترهای بالا وظیفه مهمی در حذف ناخالصی های موجود در آب را دارند. نکته مهم در مورد نگهداری و حفظ کیفیت این دستگاه، تعویض به موقع فیلترهای آن است. در جدول مشخصات فنی این محصول، زمان مناسب تعویض فیلترها، برای سختی آب 800 و برای خانواده های 6  نفره عنوان شده است.

مراحل تصفیه آب توسط دستگاه تصفیه آب آکوا مدل شش مرحله ای

همانطور که گفتیم، دستگاه تصفیه خانگی آب آکوا مدل شش مرحله ای دارای فرایند اسمز معکوس است و شامل شش مرحله است. در مرحله اول این دستگاه، فیلتر الیافی از جنس پلی پروپیلن با دقت ۵ میکرون وجود دارد. این فیلتر با حذف گل و لای، رسوبات ناشی از لوله های پوسیده، جلبک ها و سایر ذرات معلق، به صورت یک پیش تصفیه آب عمل می‌کند. مرحله دوم و سوم در این دستگاه شامل فیلترهایی از جنس کربن های فعال هستند. مهم ترین وظیفه آن‌ها در کنار حذف برخی ناخالصی ها، حذف کامل کلر و مشتقات آن از آب لوله کشی شهری است. این فیلترهای کربن فعال، از مواد ارگانیک و کربن های گیاهی تولید شدند.

در مرحله چهارم، فیلتر ممبران ۱۰ لایه ای اصل وجود دارد. ساخت این فیلتر بدون دخالت دست و کاملاً اتوماتیک است و دارای مهم ترین وظیفه در حذف بسیاری از ناخالصی های موجود در آب است. این فیلتر با حذف شوری از آب و حذف ذرات معلق تا ۰۰۰۱/۰ میکرون در آب نوشیدنی، اصلی ترین فیلتر در فرایند اسمز معکوس است. علاوه بر حذف فلزات سنگین، نیترات و نیتریت، جیوه، سرب و فلوراید، فیلتر ممبران آب را از هر نوع میکروارگانیسم تصفیه می‌کند.

در مرحله پنجم در دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای آکوا، فیلتر قلیایی وجود دارد که موجب افزایش کیفیت آب تصفیه شده، می‌شود. این فیلتر قلیایی با اضافه کردن برخی املاح مفید و انجام واکنش های شیمیایی خاص، موجب غنی سازی آب می‌شود. علاوه بر آن این فیلتر با تنظیم ph آب به آب خاصیت آنتی اکسیدانی نیز می‌دهد که باعث سلامتی هرچه بیشتر آب می‌شود.

مرحله آخر شامل فیلتر پست کربن است. این فیلتر برای حذف بوی نامطبوع و طعم بد آب است و از کربن های کاملاً گیاهی ساخته شده است.

ارتفاع

عمق

عرض

ابعاد مخزن

ابعاد کارتن

ظرفیت

ولتاژ برق ورودی

ولتاژ برق خروجی

وزن

روش نصب

قطر شلنگ

فشار پمپ

تجهیزات همراه

انواع فیلتر

هوزینگ

پمپ

مخزن

حجم مخزن

شیر برداشت

اتصالات

فیلتر پایین

ممبران

جنس بدنه

گیج فشار

شیر میکس

شیر برقی

تعداد فیلتر

مدت گارانتی

فیلتر الیافی pp

فیلتر udf

فیلتر cto

فیلتر ممبران

فیلتر قلیایی

فیلتر پست کربن

فیلتر مینرال

محافظ ممبران

فیلتر ایفورد

فیلتر 4 کاره

تعویض فیلتر pp

تعویض فیلتر UDF

تعویض فیلتر CTO

تعویض ممبران

قوانین و مقررات ارسال کالا

تصفیه آب نیک آب برای ارسال سریع و با کیفیت محصولات از تیپاکس یا پست پیشتاز استفاده می‌نماید، ( مشتریان ساکن کرج و تهران با اسنپ و نهایتا یک روزه در صورت درخواست شما عزیزان ارسال میشود)

چنانچه روش ارسال توسط تیپاکس انتخاب شود هزینه ارسال کالا بر عهده مشتریان عزیز است و هنگام تحویل به مامور تیپاکس پرداخت میشود.

چنانچه روش ارسال توسط پست پیشتاز انتخاب شود هزینه ارسال کالدر سایت محاسبه میشود و به مبلغ فاکتور اضافه می‌شود.
با توجه به ارزشمند بون محصولات خریداری شده از سایت   نیک آب، کلیه سفارشات در بسته بندی های بسیار ویژه و مناسب به شکلی که سلامت آن تضمین گردد برای مشتریان محترم ارسال می‌گردد.

هزینه ارسال برای خرید های بالای 500.000 تومان رایگان است و همچنین برای ساکنان استان البرز هزینه ارسال کاملا رایگان است

زمانبندی ارسال سفارشات

 

روش ارسال با تیپاکس

در پایان هر روز کاری، تیم فروش تصفیه آب نیک آب  کلیه محصولات فاکتور شده در آن روز را بسته بندی و در ابتدای روز کاری بعد تحویل شرکت تیپاکس خواهند داد. شرکت تیپاکس نیز مطابق قوانین و محدودیت های خود بین 24 تا 72 ساعت پس از این زمان، کالاهای تحویل گرفته شده را به مقصد سفارش خواهد رساند.
شما خریدار محترم پس از نهایی شدن ارسال محصول و تحویل کالا به تیپاکس پیامکی حاوی کد رهگیری مرسوله دریافت خواهید کرد.
به منظور اطلاع از وضعیت بسته ی پستی خود، با مراجعه به وب سایت تیپاکس و انتخاب گزینه رهگیری مرسولات می‌توانید از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع گردید. برای انجام این پیگیری می‌توانید به آدرس tipaxco.com مراجعه نموده و با وارد کردن کد مرسوله در کادر اصلی از این خدمت استفاده نمایید.

روش ارسال با پست پیشتاز

چنانچه خرید شما قبل از ساعت 12 در سامانه سایت نیک آب ثبت شود. امکان ارسال بسته به دفاتر پست وجود دارد و چنانچه بعد از این ساعت باشد فردا بسته ارسال میشود و برای پییگیری بسته پستی که کد رهگیری آن برای شما اس ام اس شده است میتوانید به سایت اداره پست به آدرس   https://tracking.post.ir    مراجعه نموده و با وارد کردن کد مرسوله از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

چنانچه کد مرسوله ارسال نشده با پشتیبیانی نیک آب در تماس باشید

ارسال فوق سریع:

این سرویس درب به درب بوده و در این روش به درخواست مشتریان عزیزی که ساکن کرج و تهران میباشند بسته ارسالی با اسنپ ارسال و تحویل نهایتا 2 ساعته درب منزل خواهند داشت.

( به منظور سفارشات فوق سریع با شماره 09120486696   تماس حاصل فرمایید.)

ارسال سریع:

این روش ارسال همان ارسال به وسیله تیپاکس یا پست پیشتاز برای شما عزیزان است که بسته شما تا 3 روز کاری درب منزل تحویل داده خواهد شد.

نکته مهم: بر اساس قوانین شرکت تیپاکس، در هنگام تحویل بسته می‌بایست در مقابل مامور تیپاکس اقدام به چک کردن مرسوله نمایید و در صورت مشاهده هرگونه پارگی کارتن و یا شکستگی و یا عیب و ایرادی، کالا به مامور تیپاکس مرجوع شده و از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. در غیر این صورت مسئولیت سلامت مرسوله به تصفیه آب نیک آب نخواهد بود.

باربری:

این روش اقتصادی ترین حالت ممکن ارسال کالا هست و در مورد خریدهای عمده و همچنین خرید دستگاه تصفیه آب برای شهرستان ها اکیدا توصیه می‌شود. اجناس به صورت معمول یک روزه در ترمینال شهر مقصد قابل دریافت است.

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه تصفیه آب آکوا مدل شش مرحله ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی