فیلتر یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل موشکی

280,000 تومان

9 عدد در انبار

شرایط دریافت گارانتی
7 روز ضمانت بازگشت
شرایط و روش های پرداخت
تحویل سریع و اکسپرس

ویژگی های محصول

  • حذف کننده کلر و سایر مواد مضر موجود در آب
  • جدا کننده ناخالصی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آب مانند بنزن، سرب، جیوه و…
  • افزایش دهنده طول عمر یخ ساز و آبسردکن
  • دارای حداقل 6 ماه عمر مفید

7 روز ضمانت سلامت نیک آب 

شبکه های اجتماعی

معرفی اجمالی فیلتر یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل موشکی

 

یخچال های مدرنی که مجهز به آبسردکن و یخ ساز می‌باشند، از آب شهری استفاده می‌کنند. اما از آنجایی که در چند دهه اخیر کیفیت آب شهری به شدت کاهش پیدا کرده و آلاینده ها و ناخالصی های بسیاری در آن وجود دارند، پیشنهاد می‌شود که از آب تصفیه شده برای یخچال استفاده کنیم. چرا که ناخالصی ها و آلاینده های موجود در آب نه تنها برای سلامت ما مضر است، بلکه باعث خرابی سیستم آبسردکن و یخ ساز یخچال نیز می‌شود. برای اینکه در آبسردکن و یخ ساز یخچال از آب تصفیه استفاده شود، چندین راه وجود دارد، یکی از ساده ترین راه ها، استفاده از فیلتر یخچال داخلی است. فیلتر یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل موشکی، از جمله فیلترهای داخلی یخچال است که برای یخچال های ساید بای ساید سامسونگ قابل استفاده است.

 

استفاده از فیلتر مدل موشکی یخچال ساید بای ساید سامسونگ، نه تنها کیفیت آب خروجی آبسردکن و یخ ساز یخچال را بالا می‌برد، بلکه از پوسیدگی و خرابی‌ آنها نیز جلوگیری می‌کند. به طور کلی خرید و استفاده این فیلتر داخلی یخچال می‌تواند برای شما مزایای بسیاری داشته باشد.

 

اگر می‌خواهید فیلتر موشکی یخچال سامسونگ را با خیالی آسوده به همراه ضمانت بازگشت، خریداری کنید، می‌توانید آن را از فروشگاه نیک آب خریداری نمایید.

 

مهم ترین ویژگی های فیلتر مدل موشکی یخچال سامسونگ

 

  • دارای فیلتر حاوی کربن فعال
  • مجهز به سیستم تصفیه inline
  • حذف کننده کلر و کلیه مشتقات آن از آب
  • جدا کننده ناخالصی ها، مواد شیمیایی و آلاینده های مضر مانند سرب، جیوه، آزبست، آترازین، توکسافن، بنزن و…
  • از بین برنده مزه، بو و رنگ غیر واقعی آب
  • افزایش دهنده کیفیت آب خروجی آبسردکن و یخ ساز
  • ایجاد یخ هایی شفاف تر
  • محافظت از سیستم آبسردکن و یخ ساز در مقابل رسوب
  • جلوگیری از پوسیدگی آبسردکن و یخ ساز یخچال
  • با ظرفیت تصفیه 500 گالن آب
  • ساخته شده از پلاستیک فشرده
  • دارای عمر مفید 6 ماه
  • ساخت کشور کره
  • دارای گواهینامه NSF آمریکا
  • با قابلیت نصب آسان
  • قابل استفاده برای یخچال های ساید بای ساید سامسونگ
  • و…

 

معرفی تخصصی این فیلتر یخچال ساید بای ساید سامسونگ

 

فیلتر یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل موشکی، یکی از انواع فیلترهای داخلی یخچال است که از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده. به همین دلیل از مقاومت و دوام بسیار خوبی برخوردار است. فیلتر موشکی یخچال ساید بای ساید سامسونگ، دارای فیلتری حاوی کربن فعال است و مجهز به سیستم تصفیه خطی است. برخورداری از چنین فیلتری و داشتن چنین سیستم تصفیه ای، باعث می‌شود این فیلتر یخچال از خرابی و پوسیدگی آبسردکن و یخ ساز یخچال شما جلوگیری کند و آبی سالم تر و گواراتر در اختیار شما قرار دهد.

 

اگر برایتان مهم است از دستگاه تصفیه آبی استفاده کنید که دارای گواهینامه های معتبر باشد، خوب است بدانید این فیلتر یخچال مدل موشکی دارای گواهینامه معتبر NSF از آمریکا است.

 

در نظر داشته باشید که فیلترهای داخلی یخچال ها از لحاظ ساختار با یکدیگر متفاوت می‌باشند. از این رو شما باید با توجه به مدل یخچالتان فیلتر مد نظرتان را خریداری کنید. فیلتر یخچال سامسونگ مدل موشکی نیز، تنها برای یخچال های ساید بای ساید سامسونگ قابل استفاده است.

 

نحوه عملکرد فیلتر موشکی یخچال ساید بای ساید سامسونگ

 

این فیلتر یخچال، دارای فیلتری حاوی کربن فعال است. از این رو با عبور آب از این فیلتر، بیش از 90 درصد ناخالصی ها و آلاینده های آن از بین می‌رود. به طور کلی با عبور آب از فیلتر موشکی یخچال ساید بای ساید سامسونگ، کلیه کلر و هر ماده ای که مشتق کلر به حساب می‌آید از آب حذف می‌شود. همچنین اگر ذرات معلقی نظیر شن، ماسه، لجن و… در آب وجود داشته باشد، از بین می‌رود. علاوه بر تمام این ها موادی همچون سرب، جیوه، آزبست، بنزن، کلروبنزن، آترازین، لیندان، توکسافن، کربوفوران و… نیز از جمله موادی هستند که این فیلتر‌ آنها را از آب حذف می‌نماید.

 

توصیه های لازم جهت خرید فیلتر یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل موشکی

 

این فیلتر دارای عمر مفید 6 ماهه است. به عبارتی، شما بعد از نصب فیلتر موشکی یخچال سامسونگ، تنها تا 6 ماه باخیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید و پس از این مدت باید نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. (البته این مدت با توجه به میزان مصرف آب، درجه سختی آب شهری یا حتی استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی یا دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان و… می‌تواند کوتاه تر یا طولانی تر باشد.) در صورتی که پس از این مدت نسبت به تعویض این فیلتر اقدام نکنید، آبی که از طریق آبسردکن و یخ ساز در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌تواند آبی بی کیفیت و حتی حاوی باکتری ها و میکروارگانیسم های خطرناک باشد.

 

در نتیجه توصیه می‌کنیم حتما پس از 6 الی 1 سال، نسبت به تعویض فیلتر یخچال مدل موشکی، اقدام فرمایید.

 

اگر قبل از خرید، می‌خواهید مطمئن شوید که این فیلتر برای یخچال شما قابل نصب است، می‌توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاوران نیک آب تماس بگیرید تا‌ آنها شما را راهنمایی کنند.

 

وزن

ارتفاع فیلتر

قطر فیلتر

ابعاد بسته بندی

مدت زمان تعویض

قطر رزوه

دقت تصفیه

کارایی فیلتر

کشور سازنده

کاربرد فیلتر

جنس فیلتر

تعداد واشر

مورد استفاده

فیلتراسیون

قوانین و مقررات ارسال کالا

تصفیه آب نیک آب برای ارسال سریع و با کیفیت محصولات از تیپاکس یا پست پیشتاز استفاده می‌نماید، ( مشتریان ساکن کرج و تهران با اسنپ و نهایتا یک روزه در صورت درخواست شما عزیزان ارسال میشود)

چنانچه روش ارسال توسط تیپاکس انتخاب شود هزینه ارسال کالا بر عهده مشتریان عزیز است و هنگام تحویل به مامور تیپاکس پرداخت میشود.

چنانچه روش ارسال توسط پست پیشتاز انتخاب شود هزینه ارسال کالدر سایت محاسبه میشود و به مبلغ فاکتور اضافه می‌شود.
با توجه به ارزشمند بون محصولات خریداری شده از سایت   نیک آب، کلیه سفارشات در بسته بندی های بسیار ویژه و مناسب به شکلی که سلامت آن تضمین گردد برای مشتریان محترم ارسال می‌گردد.

هزینه ارسال برای خرید های بالای 500.000 تومان رایگان است و همچنین برای ساکنان استان البرز هزینه ارسال کاملا رایگان است

زمانبندی ارسال سفارشات

 

روش ارسال با تیپاکس

در پایان هر روز کاری، تیم فروش تصفیه آب نیک آب  کلیه محصولات فاکتور شده در آن روز را بسته بندی و در ابتدای روز کاری بعد تحویل شرکت تیپاکس خواهند داد. شرکت تیپاکس نیز مطابق قوانین و محدودیت های خود بین 24 تا 72 ساعت پس از این زمان، کالاهای تحویل گرفته شده را به مقصد سفارش خواهد رساند.
شما خریدار محترم پس از نهایی شدن ارسال محصول و تحویل کالا به تیپاکس پیامکی حاوی کد رهگیری مرسوله دریافت خواهید کرد.
به منظور اطلاع از وضعیت بسته ی پستی خود، با مراجعه به وب سایت تیپاکس و انتخاب گزینه رهگیری مرسولات می‌توانید از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع گردید. برای انجام این پیگیری می‌توانید به آدرس tipaxco.com مراجعه نموده و با وارد کردن کد مرسوله در کادر اصلی از این خدمت استفاده نمایید.

روش ارسال با پست پیشتاز

چنانچه خرید شما قبل از ساعت 12 در سامانه سایت نیک آب ثبت شود. امکان ارسال بسته به دفاتر پست وجود دارد و چنانچه بعد از این ساعت باشد فردا بسته ارسال میشود و برای پییگیری بسته پستی که کد رهگیری آن برای شما اس ام اس شده است میتوانید به سایت اداره پست به آدرس   https://tracking.post.ir    مراجعه نموده و با وارد کردن کد مرسوله از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

چنانچه کد مرسوله ارسال نشده با پشتیبیانی نیک آب در تماس باشید

ارسال فوق سریع:

این سرویس درب به درب بوده و در این روش به درخواست مشتریان عزیزی که ساکن کرج و تهران میباشند بسته ارسالی با اسنپ ارسال و تحویل نهایتا 2 ساعته درب منزل خواهند داشت.

( به منظور سفارشات فوق سریع با شماره 09120486696   تماس حاصل فرمایید.)

ارسال سریع:

این روش ارسال همان ارسال به وسیله تیپاکس یا پست پیشتاز برای شما عزیزان است که بسته شما تا 3 روز کاری درب منزل تحویل داده خواهد شد.

نکته مهم: بر اساس قوانین شرکت تیپاکس، در هنگام تحویل بسته می‌بایست در مقابل مامور تیپاکس اقدام به چک کردن مرسوله نمایید و در صورت مشاهده هرگونه پارگی کارتن و یا شکستگی و یا عیب و ایرادی، کالا به مامور تیپاکس مرجوع شده و از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. در غیر این صورت مسئولیت سلامت مرسوله به تصفیه آب نیک آب نخواهد بود.

باربری:

این روش اقتصادی ترین حالت ممکن ارسال کالا هست و در مورد خریدهای عمده و همچنین خرید دستگاه تصفیه آب برای شهرستان ها اکیدا توصیه می‌شود. اجناس به صورت معمول یک روزه در ترمینال شهر مقصد قابل دریافت است.

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلتر یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل موشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی