تصفیه آب دو مرحله ای جامبو 20 اینچ

1,900,000 تومان

4 عدد در انبار

شرایط دریافت گارانتی
7 روز ضمانت بازگشت
شرایط و روش های پرداخت
تحویل سریع و اکسپرس

ویژگی های محصول

  • ساخته شده از مواد فود گرید
  • مناسب انواع فیلتر از جمله فیلتر توری، فیلتر الیافی و…
  • دارای شاسی قابل نصب به دیوار یا قرار دادن روی پایه و آچار
  • محفظه فیلتر به دلیل انتخابی بودن فیلتر فاقد فیلتر درون آن است
  • ساخت ایران

شبکه های اجتماعی

معرفی اجمالی تصفیه آب دو مرحله ای جامبو 20 اینچ

 

دستگاه تصفیه آبی که هم اکنون در حال مشاهده آن هستید، دستگاه تصفیه آب دو مرحله ای جامبو 20 اینچ است که به عنوان یک دستگاه تصفیه آب مناسب ورودی ساختمان، شناخته می‌شود. این دستگاه در واقع در مسیر ورودی آب ساختمان قرار می‌گیرد و آب را طی دو مرحله تصفیه می‌کند. استفاده از این دستگاه تصفیه آب نه تنها باعث می‌شود کل ساکنین ساختمان از آب سالم تر و با کیفیت تری استفاده کنند، بلکه باعث می‌شود از صدمه دیدن وسایل و لوازم خانه جلوگیری شود و حتی عمر مفید‌ آنها افزایش پیدا کند.

 

به طور کلی، می‌توانیم بگوییم خرید این محصول، برای کل افراد ساختمان مزایای بسیاری دارد. استفاده از آبی سالم تر برای نوشیدن، پخت و پز و…، همچنین افزایش عمر مفید لوازم خانگی نظیر لباس شویی، یخچال، ظرف شویی و…، استفاده از آبی سالم تر و خالص تر برای استحمام و…، تنها نمونه هایی از مزایای مهم استفاده از دستگاه تصفیه آب 2 مرحله ای جامبو در مسیر ورودی آب ساختمان است.

 

شما می‌توانید با خیالی آسوده و مطمئن، تصفیه آب دو مرحله ای ورودی ساختمان جامبو را از فروشگاه نیک آب خریداری نمایید. اگر می‌خواهید خریدی با خیال راحت و آسوده را تجربه کنید، می‌توانید قبل از خرید با مشاوران نیکاب تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و راهنمایی های کارشناسان نیک آب بهره مند شوید.

 

مهم ترین ویژگی های تصفیه آب 2 مرحله ای جامبو

 

  • دارای 2 عدد هوزینگ مقاوم
  • مناسب استفاده برای دو فیلتر
  • قابل استفاده با فیلترهای توری، الیافی، کربن اکتیو یا کربن بلاک
  • دارای وزن 15 کیلوگرمی
  • با ارتفاعی به اندازه 73 سانتی متر
  • سایز اتصال ورودی 1 اینچ
  • از جنس متریال درجه یک برخوردار از کلاس فود گرید
  • قابل استفاده برای فیلترهایی سایز 20 اینچی جامبو
  • حفظ کارایی در بازه دمایی 4 تا 40 درجه سانتی گراد
  • دارای مقاومتی حدودا برابر با 8 بار در مقابل فشار
  • قابل نصب بر روی دیوار یا قابل قرارگیری بر روی پایه
  • ساخته شده در ایران
  • دارای آچار و شاسی فلزی
  • به همراه مزایای بسیار مانند استفاده از آبی سالم تر، افزایش عمر مفید لوازم خانه و…
  • مناسب استفاده در ساختمان ها، ویلا ها و…
  • قابل استفاده برای تصفیه آب پکیج، تاسیسات، موتورخانه و…

 

معرفی تخصصی دستگاه تصفیه آب دو مرحله ای جامبو 20 اینچ

 

در عصر حاضر، متاسفانه شاهد کاهش کیفیت آب های شهری هستیم. همه ما می‌دانیم استفاده از آب های شهری نا خالص و آلوده برای ما انسان ها و تمامی موجودات زنده، مضر است. اما گاهی فراموش می‌کنیم که استفاده از آب های تصفیه نشده برای شستشو لباس ها در ماشین لباس شویی یا شستشو ظرف ها در ماشین ظرف شویی یا… می‌توانید به این دستگاه های نیز آسیب برساند. حتی استحمام با آبی نا مناسب می‌تواند باعث آسیب دیدگی مو و پوست ما شود. در نتیجه باعث می‌شود اهمیت استفاده از دستگاه های تصفیه آب ورودی ساختمان را نادیده بگیریم.

 

با خرید و استفاده از این دستگاه تصفیه آب جامبو و نصب آن در مسیر ورودی آب ساختمانتان، بدون شک می‌توانید تغییری بزرگ در زندگی تک تک خانواده هایی که در ساختمان زندگی می‌کنند به وجود آورید.

 

دستگاه تصفیه آب 2 مرحله ای 20 اینچ جامبو، به دلیل مقاومت بالایی که دارد، از جمله دستگاه های پر فروش به حساب می‌آید. مقاومت این دستگاه، به حدی است که در مقابل فشارهایی برابر تا 8 بار مقاومت می‌کند و نمی‌شکند. بازه دمایی که این دستگاه به راحتی در آن کار می‌کند نیز گسترده است. در واقع این دستگاه در دمای 4 تا 40 درجه کارکرد بسیار خوبی دارد.

 

این دستگاه تاثیر چندانی بر کاهش سختی آب ندارد، اما ذرات معلق موجود در آب را به طور کامل حذف می‌نماند. همچنین به میزان قابل توجهی ناخالصی های مضر موجود در آب را کاهش می‌دهد. شما می‌توانید از 4 نوع فیلتر در این دستگاه استفاده نمایید. اما توجه داشته باشید که از آنجایی که فیلترهای داخلی دستگاه می‌توانند کاملا انتخابی باشند، این دستگاه بدون فیلتر به فروش می‌رسد و شما باید به صورت جداگانه فیلترها را خریداری نمایید.

 

درباره فیلترهای این دستگاه تصفیه آب جامبو

 

همانطور که پیش تر گفتیم شما می‌توانید از 4 نوع فیلتر در دستگاه تصفیه آب دو مرحله ای جامبو 20 اینچ، استفاده کنید:

 

  • فیلتر توری
  • فیلتر الیافی
  • فیلتر کربن اکتیو
  • فیلتر کربن بلاک

 

شما می‌توانید کاملا به طور انتخابی دو نوع از این فیلترها را از بین فیلتر های 20 اینچی جامبو انتخاب کنید و در هوزینگ این دستگاه قرار دهید. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را در بین این 4 نوع فیلتر داشته باشید، باید نحوه کارکرد و عملکرد هر یک از این فیلترها را به خوبی بشناسید.

 

فیلتر توری که می‌تواند در این دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد، یک فیلتر با دقت 20 میکرون است. این فیلتر وظیفه جداسازی ذرات معلق از آب را دارد. فیلتر الیافی نیز عملکردی مانند فیلتر توری دارد. با این تفاوت که با دقت 5 میکرونی که دارد، ذرات معلق بیشتری را از آب حذف می‌نماید.

 

فیلتر کربن اکتیو و کربن بلاک نیز از لحاظ ساختار، شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند و هر دو دارای کربن فعال می‌باشند. هر دو این فیلتر ها به حذف کلر و کلراید از آب کمک می‌کنند. تفاوت این دو در این است که فیلتر کربن اکتیو به حذف بوی غیر معمول آب کمک می‌کند، در حالی که فیلتر کربن بلاک موجب حذف فلزات سنگین از آب می‌شود.

 

مراحل تصفیه آب 2 مرحله ای جامبو

 

با توجه به عملکردی که هر یک از این فیلترها دارند، عموم افراد برای هوزینگ شماره یک این دستگاه، فیلتر الیافی یا فیلتر توری و برای هوزینگ شماره دو فیلتر کربن اکتیو یا کربن بلاک را انتخاب می‌نمایند.

 

در هر صورت، با ورود آب به این دستگاه، بهترین اتفاقی که می‌تواند بیافتد این است که آب به فیلتری وارد که ذرات معلق را از آب حذف می‌نماید. پس از اینکه ذرات معلق آب حذف شد، آب می‌تواند وارد فیلتر کربن اکتیو با فیلتر کربن بلاک شود. در این مرحله کلر و برخی از مواد مضر و سمی که در آب وجود دارند، از آب حذف می‌شود.

 

اگر می‌خواهید در خصوص فیلتر های دستگاه تصفیه آب دو مرحله ای جامبو 20 اینچ، بهترین انتخاب را داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان نیک آب استفاده نمایید.

ارتفاع

طول

عرض

ابعاد بسته بندی

وزن

برق مورد نیاز

کشور سازنده

جنس بدنه

روش نصب

مدل شیر

انواع فیلتر

تجهیزات همراه

کاربرد

قوانین و مقررات ارسال کالا

تصفیه آب نیک آب برای ارسال سریع و با کیفیت محصولات از تیپاکس یا پست پیشتاز استفاده می‌نماید، ( مشتریان ساکن کرج و تهران با اسنپ و نهایتا یک روزه در صورت درخواست شما عزیزان ارسال میشود)

چنانچه روش ارسال توسط تیپاکس انتخاب شود هزینه ارسال کالا بر عهده مشتریان عزیز است و هنگام تحویل به مامور تیپاکس پرداخت میشود.

چنانچه روش ارسال توسط پست پیشتاز انتخاب شود هزینه ارسال کالا در سایت محاسبه میشود و به مبلغ فاکتور اضافه می‌شود.
با توجه به ارزشمند بون محصولات خریداری شده از سایت   نیک آب، کلیه سفارشات در بسته بندی های بسیار ویژه و مناسب به شکلی که سلامت آن تضمین گردد برای مشتریان محترم ارسال می‌گردد.

هزینه ارسال برای خرید های بالای 500.000 تومان رایگان است و همچنین برای ساکنان استان البرز هزینه ارسال کاملا رایگان است

زمانبندی ارسال سفارشات

 

روش ارسال با تیپاکس

در پایان هر روز کاری، تیم فروش تصفیه آب نیک آب  کلیه محصولات فاکتور شده در آن روز را بسته بندی و در ابتدای روز کاری بعد تحویل شرکت تیپاکس خواهند داد. شرکت تیپاکس نیز مطابق قوانین و محدودیت های خود بین 24 تا 72 ساعت پس از این زمان، کالاهای تحویل گرفته شده را به مقصد سفارش خواهد رساند.
شما خریدار محترم پس از نهایی شدن ارسال محصول و تحویل کالا به تیپاکس پیامکی حاوی کد رهگیری مرسوله دریافت خواهید کرد.
به منظور اطلاع از وضعیت بسته ی پستی خود، با مراجعه به وب سایت تیپاکس و انتخاب گزینه رهگیری مرسولات می‌توانید از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع گردید. برای انجام این پیگیری می‌توانید به آدرس tipaxco.com مراجعه نموده و با وارد کردن کد مرسوله در کادر اصلی از این خدمت استفاده نمایید.

روش ارسال با پست پیشتاز

چنانچه خرید شما قبل از ساعت 12 در سامانه سایت نیک آب ثبت شود. امکان ارسال بسته به دفاتر پست وجود دارد و چنانچه بعد از این ساعت باشد فردا بسته ارسال میشود و برای پییگیری بسته پستی که کد رهگیری آن برای شما اس ام اس شده است میتوانید به سایت اداره پست به آدرس   https://tracking.post.ir    مراجعه نموده و با وارد کردن کد مرسوله از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

چنانچه کد مرسوله ارسال نشده با پشتیبیانی نیک آب در تماس باشید

ارسال فوق سریع:

این سرویس درب به درب بوده و در این روش به درخواست مشتریان عزیزی که ساکن کرج و تهران میباشند بسته ارسالی با اسنپ ارسال و تحویل نهایتا 2 ساعته درب منزل خواهند داشت.

( به منظور سفارشات فوق سریع با شماره 09120486696   تماس حاصل فرمایید.)

ارسال سریع:

این روش ارسال همان ارسال به وسیله تیپاکس یا پست پیشتاز برای شما عزیزان است که بسته شما تا 3 روز کاری درب منزل تحویل داده خواهد شد.

نکته مهم: بر اساس قوانین شرکت تیپاکس، در هنگام تحویل بسته می‌بایست در مقابل مامور تیپاکس اقدام به چک کردن مرسوله نمایید و در صورت مشاهده هرگونه پارگی کارتن و یا شکستگی و یا عیب و ایرادی، کالا به مامور تیپاکس مرجوع شده و از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. در غیر این صورت مسئولیت سلامت مرسوله به تصفیه آب نیک آب نخواهد بود.

باربری:

این روش اقتصادی ترین حالت ممکن ارسال کالا هست و در مورد خریدهای عمده و همچنین خرید دستگاه تصفیه آب برای شهرستان ها اکیدا توصیه می‌شود. اجناس به صورت معمول یک روزه در ترمینال شهر مقصد قابل دریافت است.

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تصفیه آب دو مرحله ای جامبو 20 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی